Χωρίς τίτλο

Έχει την άνεση να γράψει σε τρεις γλώσσες.  Μα θα ξεκινήσει με την ελληνική. Τη γλώσσα που έμαθε στην «ηλικία της λογικής», καθώς λένε οι φίλοι μας οι Γάλλοι. Κι έκτοτε, την στοιχειώνει.

Θα’θελε να ονομάσει αυτό το ηλεκτρονικό ανθολόγιο κάπως… ίσως «Φαιά»… σαν την φαιά εποχή που ζούμε…σαν τη φαιά ουσία που ξοδεύει, μέρα μπαίνει, μέρα βγαίνει (και, προπάντων, νύχτα μπαίνει, νύχτα βγαίνει…) προσπαθώντας να καταλάβει τι μας συνέβη.. τι μας συνέβη όλ’αυτά τα χρόνια…

Τώρα που το ξανασκέφτεται, το «Φαιά» δεν είναι καλή ιδέα για τίτλος.

Αυτή η εποχή που ζούμε, δεν έχει τίτλο… όχι ακόμα… όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά…

 

Έχει χάσει τον λογαριασμό… των χρόνων που πέρασαν από τότε που ένας πολιτικός ανήρ της πλάκας ανακοίνωσε φορώντας μωβ γραβάτα ότι θα πήγαινε τη χώρα μας στο διάολο… δε σεβάστηκε τίποτα… ούτε καν το φως… αυτό το απίστευτο φως του Αιγαίου που ζωγραφίζει τα πάντα τόσο ξεκάθαρα, σ’έναν τόσο ξεκάθαρο φόντο… Μόνον εκείνον δεν ζωγράφιζε ξεκάθαρα… όταν βλέπεις το βίντεο, η μούρη του είναι όλο σκιές… πώς βρέθηκαν τόσες σκιές κάτω απ’την ήλιο της Ελλάδας?! …είναι ν’απορείς…

Άνοιξε ο στόμας του και μας έφερε το σκότος… το’ξερες ότι το ρήμα «σκοτώνω» προέρχεται από το σκότος? Εκείνο το σκότος όπου βυθίζονται οι νεκροί… Άνοιξε ο στόμας του και μας βύθισε στο σκότος… κι είμαστε λουσμένοι στο πιο φωτεινό φως του κόσμου… κι είμαστε σκοτωμένοι…

Advertisements
Categories: Uncategorized | Ετικέτες: ,, | 2 Σχόλια

Πλοήγηση άρθρων

2 thoughts on “Χωρίς τίτλο

  1. Δεν έχει τίτλο αυτή η εποχή; Σοβαρή ένσταση. Τι καλύτερος από αυτόν των Ζόμπι; Κι άλλη ένσταση στις σκέψεις Σου; λάθος η προσωποποίηση της ενοχής σ’ αυτό το γόνο. Κάποτε θα πρέπει να μάθουμε να κοιταζόμαστε στο πρόσωπο και να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Ο κάθε Λαός έχει αυτούς που του ταιριάζουν, αυτοί που επιλέγει είναι ο καθρέφτης του. Από τη στιγμή που ένας Λαός [ορθότερα, ΚΟΠΑΔΙ] αποδέχεται να έχει αντιπροσώπους είναι ένα ΤΙΠΟΤΑ! Πως το περιέγραφε-ωμά αλλά πολύ εύστοχα ο Ρουσσώ; «Η λαϊκή κυριαρχία ωστόσο δε μπορεί ίσως να εκπροσωπηθεί, για τον ίδιο λόγο που δε μπορεί και ν’ αλλοτριωθεί. Στηρίζεται ουσιαστικά στη γενική βούληση, κι η βούληση δεν αντιπροσωπεύεται, – είτε είναι η ίδια, ή μια άλλη, δεν υπάρχει εδώ μέση κατάσταση. Οι βουλευτές δεν είναι λοιπόν κι ούτε μπορούν να είναι εκπρόσωποι της λαϊκής κυριαρχίας, είναι απλά οι φορείς των εντολών της. Δε μπορούν ν’ αποφασίζουν οριστικά για τίποτα. Ο κάθε νόμος που ο λαός προσωπικά δεν έχει επικυρώσει θεωρείται άκυρος, δεν είναι καθόλου νόμος. Ο αγγλικός λαός πιστεύει ότι είναι ελεύθερος, αλλά ξεγελιέται πολύ, γιατί ελεύθερος είναι μόνο στη διάρκεια της εκλογής των μελών του κοινοβουλίου. Από τη στιγμή όμως που θα εκλέξει αυτούς τους αντιπροσώπους, γίνεται σκλάβος, δεν είναι τίποτα. Σ’ αυτές τις σύντομες στιγμές της ελευθερίας του, η χρήση της ελευθερίας που κάνει αξίζει στ’ αλήθεια να την χάσει. Η ιδέα αυτή περί αντιπροσώπων είναι σύγχρονη: μας έρχεται από τη φεουδαρχική κυβέρνηση,-απ’ αυτήν την ανόητη κι άδικη κυβέρνηση, όπου το ανθρώπινο είδος υποβαθμίζεται, κι όπου το όνομα του ανθρώπου ατιμάζεται. Στις αρχαίες δημοκρατίες κι ακόμη στις μοναρχίες ο λαός δεν είχε ποτέ αντιπροσώπους. Δεν ήξεραν καν τι θα πει αυτή η λέξη»! https://georgemfragoulis.wordpress.com/2014/05/02/περί-βουλευτών-ή-αντιπροσώπων/
    Λαοί ελεύθεροι υπήρχαν μονάχα την εποχή των Γενών και την εποχή των Μινωϊτών, την εποχή της Απέλλας και της Πνύκας. Η ελευθερία πέθανε το 404 π.χ. Από τότε στη Γη συναντάς μονάχα κοπάδια δίποδα, ανθρώπους όχι! ‘Η, αλλιώς, συναντάς ανθρώπους αλλά αυτοί είναι Ζόμπι και χαίρονται για την ΚΑΤΑΝΤΙΑ τους επειδή δεν έχουν συναίσθηση της. Και συγκρίνοντας τον πολιτισμό των διπόδων με αυτών των τετραπόδων, υπερέχει καταφανώς ο πολιτισμός των τετραπόδων.
    Η καλύτερη απεικόνιση της ανθρώπινης κατάντιας υπάρχει και θα τη βρεις στον Ομηρικό μύθο των λυμάτων της Κίρκης με τους γουρουνοποιημένους συντρόφους του Οδυσσέα. Η Κίρκη είναι η Ατομική Ιδιοκτησία [με όσες μάσκες εμφανίζεται, δουλοκρατία, φεουδαρχία, τζογοκρατία], το ανθρώπινο Κοπάδι είναι οι γουρουνοποιημένοι σύντροφοι του Οδυσσέα, κι ο Οδυσσέας [οι μοναχικοί, αυτοί που άνοιξαν τα μάτια τους και είδαν!] είναι ο Προμηθέας. Και μέχρι στιγμής η Κίρκη συντρίβει τον Οδυσσέα-Προμηθέα! Αλλά όπως έγραφε και ο Αισχύλος «της σης λατρείας την εμήν δυσπραξίαν, σαφώς επίστασ’, ουκ αν αλλάξαιμι εγώ» [Προμηθέας Δεσμώτης 979-980].

    • Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου…η αντιπροσώπευση είναι μια φριχτή εφεύρεση… η τέλεια αποξένωση!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: